Thursday 20 November 2014

How to spend one day in Vienna

Я не відношу себе до числа професійний мандрівників, я ще ні разу не пробувала автостоп чи тижневий похід в гори, але коли в мене випадає можливість хоч на трішки залишити щоденну рутину – я радію як дитина в зоопарку :)
Якщо ви давно мрієте про Відень, але про подорож туди ще не планували, або ж це здається для вас нереальним – не хвилюйтесь. Я навіть боялась мріяти, що за рік побуваю там тричі.
(please find English translation below)
Міжнародний Віденський Аеропорт входить у 20-ку найдинамічніших аеропортів Європи  і визнаний нагородою як найкращий у Західній та Центральній Європі. Тому, якщо ви будете подорожувати Європою,  є усі шанси, що сполучення у вас буде саме там.
Я навмисно вибрала собі переліт із 12-годинною пересадкою у Відні, при чому в обидва боки.
Причина цьому те, що між аеропортом та містом існує дуже зручне сполечення електричок, які їздять кожні 15 хв, і квиток вам обійдеться з ÖBB у 3,80 євро, поїзд довезе вас у самісінький центр. Будь-те уважні, є два види потягів – CAT I ÖBB. На думку Віденців, перший – це пастка для туристів. Він коштує біля 10 євро, зате виглядає як бізнес-клас. Із зупинками подорож від аеропорту до центру ( з ÖBB) займає 24 хв, тому навіть якщо у вас пересадка 4-5 год, ви все рівно встигнете побачити Відень. У Берліні, наприклад, сполучення не таке зручне, до центру міста подорож автобусом займає близько години.Прилетіла я у Відень 22 серпня. Я страшенно  переживала, що злі австрійці не пустять мене на свою землю з полською мульті шопінг візою. Коли нас випустили з літака, ніяких деректив не було, і люди розбрелись хто куди. Іра, тобто я, пішла шукати паспортний контроль. Для цього треба було докласти трошки зусиль, але я таки його знайшла, і при перевірці мого паспорту, мої пояснення куди я лечу просто заглушив звук штампу і «auf viedersehen”. Так легко я ще кордони не перетинала.
Виходьте на станції Wien Mitte, центр Відня, і одразу йдіть снідати в Henry’s. Маленький заклад самообслуговування з чудовими свіжими стравами, які міняються від сніданку до вечері. Далі можна піти в Ховбург. Чому можна, а не треба, залежить на скільки ви прокинулись. Я прилетіла о 8 ранку, і так як була на адреналіні після паспортного контролю, поїхала гуляти. Якщо ви хочете доспати, читайте наступний параграф. В Ховбурзі багато туристів і коней, але загалом гарно, світло, дуже по-віденськи. Від такої архітектури я втрачаю подих. Це комплекс музеїв, тому якщо треба буде сховатись від дощу – ідіть в Ховбург. У той день була чудова погода, і я вирішила провести день на свіжому повітрі. 
Далі я зустрілась зі своєю подругою Сарою, в якої я жила в тому ж Відні 8 місяцями раніше. Сара прийняла мене з абсолютно пустою від відгуків сторінкою Couchsurfing. Ми не очікували зустрітись так скоро J Вона повела мене в  чудове місце, яке я не зустрічала на туристичних сайтах – Museum Kvartier. Це комплекс музеї, але «секрет» в тому, що там є внутрішній двір-площа  з чудовими кафе, вільним wi-fi, якого вистачає на всіх, і купої синіх лежаків, на яких можна приймати сонячні ванни, чи непомітно дріматиJ  Там ми пішли обідати в Kantine, хороше, смачне, недороге місце, де повно людей. Що тут ше скажеш.
Моя ціль №1 була потрапити в Belvedere, але Відень на те і Відень, що дорога в 15 хв зайняла мені годину. По дорозі від метро Karlsplatz (усі мапи з місцями можна легко знайти в інтернеті) я вийшла у невеличкий парк, яких пахнув лавандою, де їздили люди на самокатах, молодь грала у футбол, діти казились на ігровому майданчику, а студенти сиділи навколо фонтану (який працює у будень) і на сходах якогось музею, чия будівля схожа на Білий Будинок  у Вашингтоні.
Взагалі усі парки і пам’ятки архітектури у Відні дуже соціальні. В парках багато місця і є спортмайданчики, фонтани, біля яких є лежаки або крісла. У Stadtpark є озерце з качками та іншими різними птахами  і їх можна кормити . У Бельведері на гарнесеньких газонах можна не тільки ходити, а й спати (тільки не на центральних). Навколо ставкового фонтану (люблю Відень за велику кількість води усюди!) багато бігунів і мам з калясками, які Безкоштовно заходять на територію.
Там теж є різні музеї, але я особисто валялась на газоні біля Верхнього Бельведеру, потім сиділа на сходах Нижнього, бо види там такі чудові, що йти нікуди не хочеться.
А ще раджу поєднати приємне з корисним. Я встигла заглянути в Академію Мистецв і у коледж, в якому хочу вчитися, поспілкуватися із викладачами і студентами, завести нових знайомих через Couchsurfing і назнімати фото і відео. Знайдіть представників тої сфери діяльності, яка вам цікава, і здобудьте унікальний досвід. За німецьку не переживайте, Відень дуже English-friendly.
Перед дорогою на тій же Wien Mitte зайдіть у Spar, там є усілякі готові ланчі на будь-який смак.
У Віденському аеропорті з wifi особисто у мене були проблеми, мене з’єднало десь аж перед від’їздом. І взагалі, відкрите покриття це рідкість, за нелегальним скачуванням тут слідкують. Це вам не Естонія (там wifi є серед лісу).
До реєстрації  я сиділа в коридорі на підлозі біля розетки, заряджаючи мій телефон, поки люди з багажом із цікавістю дивилися на мене, проходячи повз. Насправді, після контролю багажу біля кожних воріт є по шість місць з розетками і зручними кріслами (які завжди зайняті!), де сидять  люди у ділових костюмах, які серйозно вдивляються в свої air maсbooks.
Дуже раджу побувати вам у Відні і насолодитися усією мандрівкою, від перельоту до нових знайомств і шопінгу :)


I do not consider myself as professional traveler, I have never tried hitchhiking or weekly trip to the mountains, but when there's an opportunity to escape daily routine - I'm as happy as a child at the zoo.

If you've been dreaming of Vienna, but hasn't planned a trip yer, or the whole idea looks surreal to you - do not worry. I couldn't even imagine that by the end of this year I would have visited it three times.
Vienna International Airport is one of the 20 most dynamic airports in Europe and is recognized as the best in Western and Central Europe. So if you travel across Europe, there is every chance that you will have a connection there.
I deliberately chose a flight with 12-hour layover in Vienna.
The reason for this is that between the airport and the city center there is a very convenient connection of trains. One goes every 15 minutes and one-way tickets will cost you around 4 euros, the train takes you straight into the center. But be careful, there are #
two types of trains - CAT I ÖBB. The first - is a tourist trap, locals say. A CAT train costs about 10 euros, but it looks like a business class.

A journey from the airport to the center (with ÖBB) takes 24 minutes, so even if you have 4-5 hours of layover you still have time to see Vienna. In Berlin, for example, such connection is not as convenient, a bus trip takes about an hour.


I arrived in Vienna on 22 August. I was terribly worried that Austrians will not let me on their land with Polish shopping visa. When we were released from the plane, no derektyv was not, and the people scattered in all directions. Ira, that I went to look for the passport control. To do this I had to make a little effort, but I still found him, and when checking my passport, my explanation of where I'm flying just drowned out the sound of the punch and the «auf wiedersehen". It was the easiest I've ever crossed the border.


Get off on Wien Mitte station, the center of Vienna, and go for a breakfast to Henry's. A small establishment with excellent self-made dishes that vary from breakfast to dinner. Then you can go to Hofburg, depends on how much awake you are. I arrived at 8 am, and was on adrenaline after passport control, so I went there for a walk. If you'd like to have a more relaxed morning, then go to the next paragraph. In Hofburg there are many tourists and horses, but in general very nice and Vienna-like. When I see such architecture - my heart skips a bit. It's a complex of several museums, so if it rains in Vienna - go to Hofburg. Because of beautiful weather that day I decided to stay outside.


Then I met with my Viennese friend Sarah, at whose place I had stayed 8 months earlier. Sarah hosted me, when I had a completely no reviews on Couchsurfing. We did not expect to meet so soon She led me to a wonderful place - Museumsquartier. This is another complex of museums, but the "secret" is that there is a patio area, with beautiful cafes, free wi-fi, and a bunch of blue sun loungers on which you can sunbathe or quietly cat-nap. We had a lunch there at Kantine, good, tasty, inexpensive place full of people. Can't add more to that.


My goal №1 was to get in Belvedere, but in Vienna because of its beauty a walk in 15 minutes took me an hour. On the way from the metro Karlsplatz (all maps of places you can easily find on the Internet) I went to a small park, which smelled with lavender, where people drove scooters, youth played football, kids were going bananas on the playground, and students chilled around the fountain (which operates on weekdays, not typical for Ukraine) and on the steps of a museum, which reminded me the White House in Washington, DC.


I would recommend you to combine business with pleasure. I managed to sneak into the Academy of Fine Arts and visit my dream college, where I could talk with teachers and students. Make new friends through Couchsurfing and make lots of photos and videos. Find the representatives of the sphere you are interested in, gain a new unique experience. And don't worry about German, Vienna is very English-friendly.

Before hitting the road back the airport, check Spar grocery store near the good old Wien Mitte , there are all sorts of pre-made lunches ready for every taste.
I had some problems with wife at the Vienna Airport, I managed to connect just before departure because. In general, an open Wi-fi is uncommon in Austria and Germany, because of illegal downloading. It's not like in Estonia (there you can connect to wifi in the woods).

After a baggage control by every gate you will find seats out with socket and comfortable chairs (which are always taken!), where people in business suits stare seriously at their air macbooks, or kids play games.

I strongly recommend you to visit Vienna and enjoy the whole journey, from a flight to new connections and shopping :)

No comments:

Post a Comment